Toksnöa???

Vem är det som beställt att det ska toksnöa? det är då inte jag iaf, för jag vill ha vår! Jag vill ha min lilla bebbe här å så VÅR, promenera med vagnen in till Lerum å vara en lattemorsa! Ha barnvagnsrace men de andra mammorna :D det ser jag fram emot!


Helgen har varit ganska lugn, var på Mollys 2:årskalas i lördags där det serverades både god mat å goda tårtor:) Å innan kalaset så hade jag Clara en stund å vi lekte å kollade på film å åt god mat å så fick hon även sovit en stund:) Trodde aldrig att hon skulle somna i våran säng, men ack så fel, ja la henne i sängen å stängde dörren sen var det tyst :) Duktiga tjejjen!!

Sen har vi då bebismagen som växer så det knakar å så jag med den då såklart

Här är en bild från v 38


Måste även visa vad vi var å handlade på babyshopen igår :)
Köpte detta sätt till vagn/vagga å så ett gosedjur :)


Snälla bebbe kom snart, börjar bli tyngre å tyngre!!
Vill se dig!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0