sjuker

Idag när jag vaknade hade jag inte bara hosta som jag haft ett tag nu utan halsen gjorde ont... va e detta!!!? Vill inte sitta här hemma å känna mig instängd....

Ja vad har hänt sen jag sist var inne å skrev...? Hmm Jo den 2:e Januari födde min vän Michaela en liten Hugo, åå va glad jag är för deras skull och Grattis ännu en gång Ela <3

Vi har grejjat lite i bebberummet och kommit en bit på vägen, Gabriel (å lite jag) har rivit ner de stora skåpen som satt som berget, å vips så var rummet dubbelt så stort :) Jag har även spacklat igen alla hålen i väggarna och igår så tag Älsklingen ner den extremt fula takfläkten:) så idag ska taket målas å listerna tas bort! Imorgon kommer nämligen vår ena hantverkare ;) ( Svärfar) å sätter upp "spackel tapeterna" och på Torstag kommer den andre hantverkaren ( Pappa) med de nya tapeterna och sätter upp dom!! Rummet ska vara färdigt innan lördag :)

Å Bebben leker för fullt inne i magen, det är jättemysigt <3 Me love!! Men om några veckor så gör det ingenting om h*n tittar ut :)

Nä nu ska jag se på våra bästa år och dricka te!!!

Hej å hå

Här rivs det skåp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0