All tid i världen men ändå inte

Är så grymt uttråkad idag, vill göra sååå mycket och har ju massa tid till det med meeeen är man "lat" så e man.. börjar tröttna lite på att vara gravid och lääängtar så mycket att få träffa den lill*...

I torsdags skulle jag å Gabriel hem till Jessica å Jonas å spela spel, vilket hade vartit trevligt. När vi kom dit så hade de en överraskning åt mig en BABYSHOWER, snacka om att jag blev chockad men ack så skoj det var...
Tack ännu en gång alla som var där å gjorde kvällen<3 tack!! Fick så mycket fina grejjer å allt är uppackat och kläderna är tvättade! När bebisen kommit så ska jag skaffa mig en scrapbook och sätta in bilder på er som var där och lite annat smått å gott:)



I fredags så fick jag finbesök av Sarah å Carin, vilket var mycket trevligt. Satt å tjötade, drack fanta å åt snacks, å tiden bara sprang iväg. Vad har hänt med ens liv egentligen, varför gör man inte sånt här oftare.. eller iaf jag!!??



I lördags så blev det en sväng till Allum med Maria S å Karro, va verkligen tvungen att köpa ett par nya mammatights å så amningsbhar som jag hoppas kommer till användning:) Sen fikade vi på det nya fiket i Allum å jag köpte världens godaste äpple å kanel muffin *mums*, åt en söndags med när jag å älsklingen var på allum efter att ha varít på Östra sjukhuset en sväng så han vet var han ska parkera sen när det e dax:)



Japp å idag är det tisdag å vad ska man hitta på?? sätta på musik å städa kanske?? E rätt trött på det iofs!
Men vad gör man inte för att få tiden att gå;)



Blöjtårtan som Jessica å Becca hade pysslat ihop på Babyshowern <3


Ha re gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0