28 dagar

Är fortfarande lite kass på att uppdatera mig här ;) Men nu i det sista så har iaf min hosta lagt sig, vilket sparar några krafter till att göra nått annat!!
Men nu har jag åkt på nått nytt å det är halsbränna på nätterna som hindrar mig från att sova, fast jag har nog kommit på hur jag ska lösa det. Jag ska nog inte äta för "mycket" och inte heller för sent på kvällen! Inatt hade jag bara en liten liten klump i halsen, så är någorlunda utvilad.

Igår var jag å Älsklingen på MVC å mätte mig, lyssnade på hjärtljudet, tog järnvärde och allt detta såg bra ut, jag skulle även berätta vad jag ville ha för smärtstillande på förlossningen och bad henne att skriva INTE KVADDLAR ( som är sterilt vatten som man sprutar in under huden).

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, har köpt ingredienser till att baka bullar så det hade jag tänkt mig iaf!! så får vi hoppas på att vi klarar av att ha dom i frysen tills man får besök här hemma ;) det har ju inte funkat så bra när jag bakat kolakakor!!

Nä nu ska jag ta disken, så att jag får plats att baka!

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: sarah

hur bytte du utseendet på din blogg??

2011-01-19 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0