vecka 19+6

Hej å hå!!

Då har man tänkt ge sig på bloggandet nu när man är gravid. Jag har alltid varit dålig på att skriva egna tankar och är heller inte seriös talare. Men det kanske man kan ändra på nu när man ska börja blogga ;)

Igår var jag och min Älskling på ultraljud/organscreening vilket var jätte intressant, allt blev så mycket verkligare och man längar så himla mycket på att få en riktig "gravidmage" och känna sparkarna. Eftersom det är första barnet så brukar man oftast inte känna något förren man är någonstans i vecka 20 eller så, jag har fortfarande inte känt något och jag går in i v 20+0 imorgon<3 Men igår på UL så fick vi se vår knodd röra på sig, allt såg bra ut och datumet är nu beräknat till 15:e februari (innan var vi beräknade 24:e feb), så det var skönt att datumet inte flyttades fram.

Idag har jag suttit i skolan hela dagen och det känns i baken, jag måste ha slagit i svanskotan när jag var mindre eftersom det går så himla ont när jag sitter för länge ( och nej det är inte foglossning, inte ännu iaf). Tiden har sprungit iväg ändå och vi har även haft självskydd/självförsvar idag.

Jag hade gärna lagt in en bild på UL men sitter tyvärr inte vid min dator så då kan jag inte scanna in bilderna på vår lill* <3

Nä nu kan jag inte sitta längre vid datorn, måste röra på mig...

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0