Ingen bra rubik idag

Idag vaknade jag med jätte ont i mitt högra smalben, så då valde jag att ligga kvar i min säng och inte gå till skolan. Jag haltar mig fram men hoppas på att det lägger sig när kroppen vaknat lite mer, ska nämligen jobba ikväll och det tänker jag oxå göra, hur ont det än gör :)

Igår var jag å Älsklingen i borås en sväng för att hälsa på Kalle som precis opererat sin käke, men han var inte klar när vi kom så vi gjorde vårat andra ärende i de trakterna, vi åkte till lager 157 för Gabriel behövde verkligen nya jeans och kläder till mig var det nästan ingen ide att kolla på för snart kommer jag la inte i dom ändå, men lite köpte jag iaf. En hood/zip tröja, tre finstickade "koftor" med knäppning och ett gööööra fint halsband:) sen bar det av tillbaka till sjukhuset i borås igen.
När vi kom hem vig 20- tiden så var jag helt slut, slumrade till på soffan.

Snart ska jag till MVC och få ett moderskapsintyg eller vad det heter och kanske lyssna på "tåget"(hjärtljudet) ,hoppas jag. Men innan det så ska jag allt se på Våra bästa år som börjar nu:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0