Idag är det kallt!

Slutade skolan ca halv 10 idag, vi hade prov i psykologi... Jag har läst och skrivit och skrivit och läst det jag pluggat men det har inte fastnat i huvudet på mig!! Provet idag gick inget vidare och jag kände mig som en värdelös skit!!! Men frågorna var bara förvirrande och några saker som var med hade läraren inte gått igenom på någon lektion, man har istortsett bara fått läsa sig genom kapitlerna och hoppats på att det inte skulle komma några skitiga frågor, men det gjorde det!! Vet redan att jag fått IG på provet eftersom jag inte svarade på några frågor och säkert svarade fel på nån jag svarade på.. Läraren var inte ens på plats för att hjälpa oss med frågorna!!!

Jäjä nog pratat om den skiten :P
Jag känner bebisen i magen istortsett varje dag men det var bara igår som det dändes lite utanpå magen, Älsklingen var inte hemma så han fick inte kännt.. men det kommer nog snart igen :)

Nu ska jag dricka te för att få upp värmen :)

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0