Går lite segt med skrivandet ;)

Ska försöka bli bättre på att skriva men känns som att jag inte hinner.. fråfa mig inte vad jag gör, för det vet jag nog inte själv :)
Denna helgen har varit fullt ös kan man säga, i fredag jobbade jag, i lördags stod jag å min lovely faster på Bellevue marknad å krängde skit och igår var jag på Ullared med svärmor och svägerska. Vi var där från halv nio till halv fem, men det var värt det även om mina fötter värkte till 1000.
Fick och lade mig i sängen vid kvart över åtta på kvällen för att plugga och känner hur det rör sig inne i magen, jag la då handen på magen och fick en spark i handen <3 var sååå himla mysigt, synd att min kärlek inte var hemma och kände det, men det kommer nog snart igen :)

Tillbaka till ullared, köpte en massa fint till Bebis (bara nödvändiga saker) sen köpte jag allt mellan himmel å jord fast för en gång skull inget onödigt(förutom en godisburk) men det förtjänar man efter att ha gått runt där så många timmar.

Nää nu måste jag plugga!!

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0