Tiden springer iväg

Ja nu så var det verkligen längesen jag skrev nått här, har varit mycket med skolan som ÄNTLIGEN är över.. Så nu är man utbildad undersköterska, jag är supernöjd med mina betyg!! Skönt nu att skolan är över så jag kan koncentrera mig på att vara gravid och förbereda allt som måste förberedas :)

Bebben i magen rör sig för fullt och jag bara älskar det, hjärtljuden har legat runt 140 mestadels över och en gång på 138... Vi har ingen aning om vad det kommer att bli för nått, det blir mest att man säger han;)
Om man ska gå effter myterna så har jag en "tjej"mage med ett killstreck(en hormonrand som går över hela magen).

Julen har varit underbar, har jobbat å sen firat jul med hela tjocka släkten! Jättemysigt och massa fina klappar fick vi allihopa <3

Nu är jag jättetrött efter att ha grejjat lite i babyrummet, garderoben är nere(det e det min händiga man som gjort) och ja har hjälpt till lite... Men men skriver med enannan dag, nu ska jag sova.. upp imon å åka till Ullared med mitt <3...

Sov gott

P&K

Ska lägga upp bilder nästa gång tänkte jau:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0